dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

Модулі кафедри

Код: 4.009
«Системний підхід до прийняття управлінських рішень»

"Існування людства нерозривно пов’язане з розробкою, прийняттям та реалізацією управлінських рішень. Від того, хто і як організує свою та чужу діяльність в системі управлінських рішень, залежить зміст та якість життя співробітників в організаціях, дотримання писаних та неписаних законів, майбутнє всіх і кожного. Прийняття рішення не може стати саме по собі дієвим і результативним. Для його ефективності необхідний досвід особистої участі керівника закладу освіти у розв’язанні життєво важливих для освітянина проблем, досвід співробітництва з різними організаціями та знання організаційно-технологічних компонентів керованих змінних."

Код: 4.010
«Лідерство у закладі загальної середньої освіти»

"Аналізується сутність та специфіка поняття «лідерство», відслідковується еволюція розуміння та сприйняття лідерства за останнє століття. Вичленовуються характерні ознаки, прояви лідерства як нової парадигми управління закладом освіти. Пропонуються шляхи для запровадження лідерства у практику діяльності керівника ЗЗСО."

Код: 4.011
«Розробка та реалізація Концепції розвитку закладу загальної середньої освіти»

"Якщо ти можеш щось уявити – ти можеш цього досягти, а тому створення Концепції розвитку ЗЗСО означає проектування майбутнього та визначає стратегію дій керівника школи. На занятті ми визначимо структуру Концепції як документа, розглянемо її складові. Особлива увага приділяється алгоритму розробки та реалізації Концепції розвитку ЗЗСО. Зазначаються умови, в яких Концепція може бути створена та визнана всіма учасниками освітнього процесу як дороговказ для функціонування школи."

Код: 4.012
«Співпраця учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства»

"Даний модуль розроблений для керівників закладів загальної середньої освіти, педагогічних та науково-педагогічні працівників, батьків, представників громадських організацій та інших стейкхолдерів, чия діяльність спрямована на утвердження демократичного розвитку школи. Особлива увага приділяється ідеям, на яких ґрунтується педагогіка партнерства, основним засадам та принципам педагогіки партнерства, розумінню нових ролей вчителя у новій українській школі."

Код: 4.037
«Як зрозуміти себе та інших: спроба осмислення»

"Ми часто намагаємося зрозуміти інших людей, їхні вчинки, слова, мотиви. Стикаємося у своїй діяльності із ситуаціями, коли не пізнаємо самих себе. Не очікуємо від себе, інших людей певних дій, але вони зроблені, стають реальністю. Як можна все це пояснити? Даний курс розрахований на керівників закладів освіти, управлінців, але може бути корисним для будь-якого освітянина, який цікавиться даною проблематикою. У модулі ми розглядаємо наукові теорії (в тому числі – сучасні), які пояснюють, як зрозуміти себе та інших, і що з цим робити далі ."

Код: 4.056
"Вплив керівника в управлінні закладом освіти»

"Лідерство як нова парадигма управління передбачає, що керівник у своїй повсякденній роботі частіше використовує вплив на противагу адміністративному тиску. У даному модулі ми розглянемо феномен впливу, основні способи здійснювати вплив, основні завдання впливу в управлінській діяльності. Ви зможете вдосконалити свої навички у постановці цілей, контролі, відповідальності, делегуванні повноважень через вплив на підлеглих."

Код: 4.069
"Підготовка закладу загальної середньої освіти до інституційного аудиту»

"Ми ставимо перед собою мету підготувати керівників закладів загальної середньої освіти до процедури зовнішнього оцінювання роботи ЗЗСО, під час якого незалежні експерти оцінюють освітні і управлінські процеси та дотримання закладом освіти вимог законодавства. Акцентується увага на тому, що аудит є новою для України процедурою вивчення освітньої діяльності школи, яка прийшла на зміну державній атестації шкіл. Отримані знання і навички будуть корисними на практиці під час проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти."

Код: 4.070
"Різнобарвне лідерство: еволюція управління в освіті»

"Як побудувати заклад освіти нового типу – без традиційної ієрархії та бюрократії, ефективний та гнучкий? Чому керівникам принципово важливо розуміти, які цінності домінують у людині, колективі чи суспільстві? На всі ці питання дає відповідь спіральна динаміка – модель еволюції ціннісних систем. Вона описує інструменти, які допоможуть вийти за межі старих, авторитарних моделей управління. Пропонуються кроки для впровадження лідерства у практику діяльності керівника ЗЗСО."

Код: 4.071
"Управління закладом загальної середньої освіти у контексті Закону України «Про освіту»»

"На занятті аналізуються основні положення Закону України «Про освіту»: педагогічна, управлінська, фінансова автономія; формалізація різних форм здобуття освіти та визнання результатів навчання; рівний доступ до якісної освіти; нові засади підвищення кваліфікації; ключові компетентності та наскрізні уміння; заходи щодо подолання корупції тощо. Особлива увага приділяється ключовим новаціям та вимогам до керівника закладу освіти. На основі інтерактивної взаємодії в аудиторії ми обмінюємося досвідом та, застосовуючи критичне мислення, власну інноваційність і креативність, знаходимо алгоритми управлінських дій у школі."

Код: 4.072
"Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у школі»

"Ми ставимо перед собою мету підготувати керівників закладів загальної середньої освіти до створення і розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у школі. Слухачі отримують інформацію про нормативно-правове забезпечення проведення інституційного аудиту та самооцінювання ЗЗСО. Отримані знання і навички будуть корисними на практиці під час проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти."

Accordion Sample Description

Код: 4.007
«Мистецтво бути щасливою людиною: за мотивами арт-терапії»

"Мистецтво бути щасливою людиною доступно кожній людині в будь-які часи, навіть найскладніші часи війни та соціальних потрясінь. Адже відчувати цінність самого себе та надавати соціально-важливих проявлень власної цінності в повсякденній діяльності - то є справжнє мистецтво. Учасники тренінгу матимуть змогу відчути, як можливо бути творцем власного життя та щастя, з використанням засобів арт-терапії."

Код: 4.031
«Профілактика професійного та емоційного вигорання педагога»

"Праця педагога завжди була складною та емоційно напруженою. Небезпека швидкого вигорання стрімко зросла в часи соціальних потрясінь. Навчальний курс відповідає на низку важливих запитань: які причини вигорання, що зумовлює вигорання педагога, які симптоми вигорання. Модуль знайомить слухачів із видами вигорання педагога, з методами діагностики емоційного вигорання. У програмі модуля надаються рекомендації щодо шляхів подолання «синдрому вигорання». Дієві психологічні інструменти допоможуть знайти власні ресурси та уникнути такого відомого педагогам “провалля” втрати сил та енергії."

Код: 4.033
«Емоційний інтелект: знайомий незнайомець»

"Підвищення рівня компетентності педагогів щодо розвитку емоційного інтелекту, шляхів стабілізації психологічного стану, уміння, спираючись на емоції, налагоджувати ефективну комунікацію з оточенням є важливим. Програма модуля знайомить слухачів з причинами конфліктів через брак контролю над емоціями, розширює знання щодо зв'язку між емоціями та потребами, допомагає у пошуку способів вираження почуттів, сприяє формуванню рефлексії, емпатії, педагогічної толерантності."

Код: 4.038
«Екологічне ставлення до себе та інших як запорука стресостійкості»

"У період нестабільності та постійних змін педагогу потрібно звернути увагу на різні способи боротьби зі стресом. Одним із таких підходів є екологічне ставлення до себе та інших. Збалансованість стосунків з собою та своїм оточенням може стати ресурсом для працездатності та гармонізації особистості, сприятиме відкритості суспільства, взаєморозумінню та продуктивній співпраці. Саме цим питанням присвячений представлений модуль."

Код: 4.039
«Абетка стресостійкості. Психологічне розвантаження педагога»

"У всі часи, як і сьогодні, до працівників освітніх організацій висуваються нові, більш складні вимоги, що, безумовно, впливає на психологічний стан педагогів, обумовлює виникнення емоційного напруження, розвиток значної кількості професійних стресів, що негативно позначається на роботі та стані здоров’я. Для ефективної роботи, збереження психологічного здоров'я вчителю важливо відновити свій психоемоційний потенціал, пом’якшити вплив стресових ситуацій. Коли впоратися з перенавантаженням педагогу стає складно, приходить на допомогу психологічне розвантаження."

Код: 4.043
«Резилієнтність педагога як запорука життєстійкості закладу освіти»

"Війна стала спільним викликом для всіх українців. Та все ж таки кожен/кожна долає виклики війни у власний спосіб. Так само кожна людина у власний спосіб намагається зрозуміти та вибудувати подальше життя в тих умовах, в яких опинилась, з тими матеріальними та психологічними ресурсами, що є. Саме наша ресурсність дає змогу нам бути життєстійкими, тобто резилієнтними. Наскільки цей аспект є важливим та яким чином його можна організувати навіть в умовах нашої сучасної нестабільності і підвищених вимог до фахівця - про це піде мова на тренінгу."

Код: 4.051
«Удосконалення комунікативної компетентності педагога»

"Навчальний курс спрямований на удосконалення комунікативних здібностей педагогів задля продуктивного спілкування з вихованцями, учнями, батьками та колегами, на формування розуміння таких понять як спілкування та комунікація, вміння почути і бути почутим, активне слухання, ненасильницьке спілкування тощо."

Код: 4.059
«Арт-терапія в роботі з емоційним вигоранням педагога»

"Емоційне вигорання – непростий стан, в який з великим ризиком може потрапити педагог. Особливо зараз, під час нового і досить напруженого періоду, психологам, як ніколи, потрібно підтримати вчителя. Одним із засобів такої допомоги є арт-терапія. Запропонований модуль, спрямований на знайомство з власними емоційними станами та прийомами опанування методів емоційної розрядки. Як собі зарадити, використовуючи різні методи арт-терапії та як спробувати заглибитися у бездонний світ внутрішнього ресурсу і отримати допомогу – основні меседжі даної теми."

Код: 4.060
«Вишиваємо пісню. Проектно-технологічна діяльність у вишиванні»

"Модуль спрямовано на ознайомлення з одним із методів навчання та виховання дітей, заснованого на кращих зразках народної культури, а саме – поєднанні пісні та вишивання. Представлено розкриття нового нетрадиційного творення української народної пісні в прикладному мистецтві, що може слугувати визначенню ціннісних орієнтирів майбутнього покоління. Представлено досвід роботи, в якому малі розрізнені дитячі проекти об’єднані в один великий загальний проект."

Код: 4.061
«Педагоги і батьки: безконфліктне спілкування»

"Програма тренінгу спрямована на удосконалення комунікативних здібностей педагогів задля продуктивного спілкування з батьками учнів та вихованців, вміння чути і бути почутим, на ознайомлення з активним слуханням, ненасильницьким спілкуванням, надаються поради щодо безконфліктної комунікації. Взаємодія педагогів та батьків - тема, що має постійне емоційне забарвлення й напруження. Змінюються соціальні умови, навчальні системи, засоби викладання, і все це потребує перегляду та узгодження позицій. Як зробити спілкування педагогів з батьками максимально продуктивним та знизити ризик емоційних дисбалансів - про це піде мова на тренінгу."

Код: 4.062
«Підлітковий вік: проблеми взаємодії»

"Навчальний курс спрямований на удосконалення комунікативних можливостей педагогів та батьків учнів задля продуктивного спілкування з дітьми підліткового віку. Підлітковий вік є особливим у становленні особистості, і не завжди вдається дорослим порозумітися з тінейджерами. Як це робити в екологічний спосіб, які знаходити шляхи взаємодії піде мова на тренінгу.."

Код: 4.068
«Мотивація педагогів. Бесіда з керівником закладу освіти»

"Програма модуля спрямована на удосконалення знань керівника закладу освіти з мотивації педагогічних працівників. Формування мотивації у педагогів до діяльності є однією з головних проблем сучасної школи, особливо у часи потрясінь. Мотиваційна сфера особистості – сукупність мотиваційних утворень, які є у людини: мотиви, потреби, мета, інтереси. Змінюються соціальні умови, навчальні системи, засоби викладання, і все це потребує перегляду та узгодження позицій. Як зробити свій колектив мотивованим до розвитку, прогресивних змін, на що звернути увагу, які важелі будуть дієвими, як допомогти педагогу бути самореалізованим і самоактуалізованим? На ці запитання спробуємо знайти відповіді на нашому модулі.."

Код: 4.034
«Від конфлікту до діалогу: «мова Жирафу» у спілкуванні»

"На тренінгу надається поняття «ненасильницьке», «емпатійне» спілкування, які є емоції, потреби, як ми реагуємо на те, що бачимо, чуємо, згадуємо тощо. Практично виконаємо чотири кроки ненасильницького спілкування на конкретних прикладах. Мова Жирафу – на честь тварини з великим серцем і бачити далеко вперед!."

Код: 4.036
«Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»

"Під час заняття розглянемо наступні питання: перша психологічна допомога: етапи та дії; пропрацюємо основні кроки Першої психологічної допомоги (ППД) та ознайомимось з техніками і прийомами, від яких залежить ефективність надання допомоги."

Код: 4.052
«Профілактика насильства та булінгу в освітньому середовищі та кроки для відновлення гармонійних стосунків між дітьми, вчителями і батьками»

"На занятті аналізуються зміни, що внесені в Закон України «Про освіту», «Положення про психологічну службу у системі освіти України», положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», нормативно-правові документи щодо насильства над дітьми. Особлива увага приділяється ключовим новаціям та вимогам до керівника закладу освіти, практичного психолога, соціального педагога, вчителя у питанні профілактики булінгу (цькування) в освітньому закладі. Розглядаються психологічні портрети булера, жертви, спостерігачів. На практичній частині учасники на конкретних випадках складають сценарій дій кожного учасника освітнього процесу. Виконується практична вправа: Кодекс Безпечного Освітнього середовища. Під час проведення модулю використовуються елементи тренінгу для отримання досвіду використання методу ненасильницького спілкування для вирішення конфліктів, навиків проведення медіації. ."

Код: 4.053
«Небезпечні квести в дитячому середовищі. Профілактика суїцидальної поведінки підлітків»

"Під час заняття учасники поринуть у світ дітей та підлітків і торкнуться проблеми впливу соціальних мереж на розвиток підростаючої особистості, дізнаються про небезпеку соціальних груп асоціальної спрямованості, суттєву зміну життєвих цінностей, настанов і соціальних відносин. Отримають психологічні інструменти профілактики суїцидальної поведінки серед дітей. ."

Код: 4.057
«Формування резильєнтності учасників освітнього процесу: як опанувати стрес, впоратися з викликами та управляти конфліктами»

"Учасники отримають необхідні знання, завдяки яким можемо вирішувати багато ситуацій ще до їхнього загострення, зможемо знайти рішення навіть для тих конфліктів, які тривають вже довгий час, знайти сили для опановування навіть дуже складних ситуацій, спорядити знаннями й методиками, які допоможуть регулювати стрес і страх, відповідно реагувати на складні ситуації, розвивати резильєнтність та трансформувати конфлікти, а також дати впевненість в тому, що управляти конфліктами можна набагато ефективніше, ніж ми робили це досі.."

Код: 4.058
«Психологічний та соціально педагогічний супровід учасників освітнього процесу у воєнний час»

"Під час заняття учасники розглянуть нормативно-правові документи, що регламентують роботу психологічної служби у системі освіти м. Києва, особливості діяльності та надання підтримки учасникам освітнього процесу у воєнний час. Ознайомляться з основними напрямками та формами роботи практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти для підтримки педагогів, батьків, дітей та підлітків."

Код: 4.064
«Підтримка життєстійкості педагога у надзвичайних ситуаціях: корисні інструменти та практики»

"Під час воєнного стану важлива підтримка педагогів. Модуль дає відповіді на питання: причини порушення життєстійкості, інструменти та практики для посилення стійкості у надзвичайних ситуаціях, як знайти ресурси внутрішні та зовнішні для виконання професійних обов’язків та життєвих задач.."

Код: 4.073
«Тренінг «Моя дитина - підліток»

"Під час тренінгу учасники поглинуть у світ підлітка його очима. Буде опрацьовано основний перелік проблем, що виникають у спілкуванні із підлітками. Слухачі отримають психологічні практичні інструменти"

Код: 4.013
«Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання»

"Альтернативна педагогіка, інноваційні освітні технології, історія виникнення та сучасний розвиток. Досвід впровадження методик навчання і виховання Марії Монтессорі та Вальдорфської педагогіки в українських закладах освіти."

Код: 4.014
«Інформаційна культура директора ЗЗСО»

"Розглянуто інструментальний компонент інформаційної культури пов’язаний із формуванням системи знань, вмінь та навичок щодо пошуку, аналізу інформації для використання у професійній, громадській та особистій сферах життєдіяльності. Запропоновано інформаційні ресурси освітнього призначення провідних бібліотек України."

Код: 4.041
«Сучасні форми організації патріотичного виховання»

"Концепція патріотичного виховання: зміст, форми, огляд інформаційних ресурсів з питань патріотичного виховання, поради і ресурси з питань організації патріотичного виховання в закладі загальної середньої освіти."

Код: 4.044
«Бібліотека закладу освіти: нові форма та зміст»

"Сучасна шкільна бібліотека - обов’язковий структурний підрозділ Нової української школи, важливий складник сучасного освітнього середовища. Головною метою діяльності шкільних бібліотек є забезпечення якісного бібліотечно-інформаційного обслуговування учасників освітнього процесу та надання допомоги педагогам у всебічному розвитку особистості. За концепцією НУШ, школа матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек, лабораторій. Для реалізації цих завдань важливо своєчасно поповнювати фонд бібліотеки книгами та інтерактивними ресурсами, використовувати сучасні форми та методи роботи."

Код: 4.045
«Школа- простір безпеки»

"Посилення спроможності ЗЗСО забезпечувати безпечне і підтримуюче середовище для навчання і розвитку учнів через підвищення кваліфікації шкільних команд. Огляд літератури та інтерактивних ресурсів з питань безпечного середовища школи під час війни. Проєкутванння програми професійного зростання вчителя."

Код: 4.046
«Українська педагогіка в персоналіях»

"Історія розвитку української освіти від ІХ століття і до наших днів, анотований огляд літератури з даної тематики, огляд відеопрезентацій з Ютуб каналу. Висвітлення життєвого та творчого шляху одного із українських педагогів ( Софія Русова, Борис Грінченко, Григорій Ващенко, Микола Пирогов, Костянтин Ушинський, Василь Сухомлинський та інших), які внесли вагомий внесок в розвиток освіти. Презентація інформаційно-бібліографічного ресурсу Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О.Сухомлинського «Видатні педагоги України та світу»."

Код: 4.047
«Інформаційні ресурси ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського як складник освітнього середовища»

"Під час модуля ви дізнаєтесь про фонди бібліотеки, зокрема фонд В.Сухомлинського, фонд авторефератів дисертацій з питань педагогіки та психології, фонд рідкісних періодичних видань. Ознайомитесь з бібліографічними виданнями з актуальних питань педагогіки і психології; для вчителів-предметників, класних керівників та вихователів; до проведення Першого уроку в навчальних закладах України; календарем знаменних і пам’ятних дат в галузі освіти і педагогічної науки. Корисним у вашій педагогічній діяльності можуть стати матеріали електронного ресурсу «Видатні педагоги України та світу» та «Педагоги-новатори». Здійсните віртуальну екскурсію бібліотекою, дізнаєтесь про її послуги, пункт європейської інформації, онлайн-проєкти."

Код: 4.048
«Педагогіка лідерства: анотований огляд літератури та Інтернет-ресурсів»

"Дефініції термінів: лідер, лідерство. Огляд ресурсів з фондів бібліотек та мережі Інтернет з питань лідерства в освіті. Інформаційний супровід діяльності директора закладу загальної середньої освіти."

Код: 4.049
«Онлайн-проєкти Педагогічного музею України для вчителя»

"Ви дізнаєтесь про форми та методи музейної педагогіки, музейні колекції рідкісних видань. Кожен матиме змогу ознайомитись з матеріали сайту музею та сторінки музею у Facebook, відео з YouTube каналу музею. Під час заняття буде висвітлено он-лайн проєкти музею: Інститут у музеї; Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання; Педагогіка позитиву; PedCamp → Методично-педагогічне чаювання для вчителів; Педагогічні рефлексії; Доступні фонди Педагогічного музею України; Педагогічний календар; Sukhomlinsky News; Цитата від Музи Педагогіки; Афоризми Сухомлинського тощо.."

Код: 4.050
«Сучасні підходи до виховання»

"Сутність, зміст, мета, завдання та технології виховання, огляд літератури та інтернет-ресурсів з даної теми. Особливості організації виховної системи закладу загальної середньої освіти, основні напрями виховання, використання сучасних форм та методів виховання в освітній діяльності педагога."

Код: 4.054
«Педагогічні вулиці на мапі Києва»

"Модуль популяризує онлайн проєкт Педагогічного музею України «Педагогічні вулиці на мапі Києва». Пропонуємо віртуальну мандрівку вулицями Києва, названими на честь педагогів з метою увіковічення та вшанування пам’яті педагогів.."

Код: 4.040
«Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти: законодавчі аспекти»

"Модуль розкриває процес організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти. Нормативні документи щодо організації інклюзивного навчання. Організація команди психолого-педагогічного супроводу для учня з особливими освітніми потребами. Співпраця закладу загальної середньої освіти з інклюзивно-ресурсним центром."

Код: 4.063
«Команда психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами: організаційні аспекти»

"Модуль присвячується розгляду організаційних аспектів психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами. Особлива увага приділяється роботі команди психолого-педагогічного супроводу для учня з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. Розглядаються функції, завдання та взаємодія команди психолого-педагогічного супроводу з інклюзивно-ресурсним центром"

Модулі кафедри освітнього лідерства проводяться у вигляді вебінарів або безпосередньо у Вашому закладі освіти для всього педагогічного колективу. Замовити проведення тренінгу на базі Вашого закладу освіти можна за тел: (066) 961-52-60 (Анна Миколаївна).