dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

Наукові праці

  1. Линьов , К. ., & Сабол, Д. (2024). Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану. НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА78(1), 44–55.
  2. Линьов К.О., Клименко І.В. Технології електронного врядування. – К: Центр сприяння інституційному розвитку державної служби, 2006. – 192 с.
  3. Теорія та практика прийняття управлінських рішень: Навч. посіб. / Крупник А.С.; Линьов К.О.; Нужний Є.М.; Рудик О.М. – К.: Вид. дім «Простір», 2007. – 156 с. (гриф МОН України).
  4. Електронний документообіг у державному управлінні: Навч. посіб. / Клименко І.В., Линьов К.О., Горбенко І.Д., Онопрієнко В.В. Х.: Вид-во «Форт», 2009. – 232 с. (гриф МОН України).
  5. Освітологія: фахова підготовка: навчально-методичний посібник. – За заг. ред. В.О.Огнев’юка. – К.: ВП «Едельвейс», 2014. – 624 с.
  6. Линьов К. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / Костянтин Линьов // Електронне наукове видання «Освітологічний дискурс». – К.: КУБГ, 2016. – Випуск 2 (14). – Режим доступу: http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/378. – С. 153-164.
  7. Линьов К.О. Лідерство у контексті еволюції підходів до осмислення феномену в освіті / Костянтин Линьов // ScienceRise: Pedagogical Education. – Volume 8 (4). – August 2016. – C. 29-34. – DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.76221. – Режим доступу: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/76221.
  8. Линьов К. Процесно орієнтоване лідерство керівника закладу освіти у контексті теорії спіральної динаміки / Костянтин Линьов // International Scientific Journal of Universities and Leadership. – 2017. – № 1 (4). Режим доступу: http://elite- journal.org/zmist-4/rozdil-1-rozvitok-liderskogo-potenci-5/
  9. Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка / Л. Гриневич, Л. Ільїч, Н. Морзе, В. Прошкін, І. Шемелинець, К. Линьов, Г. Рій]. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. 76 с.
  10. Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці: звіт за результатами аналітичного дослідження / К. Линьов, С. Редько. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. 44 с.
  11. Линьов, К., &  Линьова, І. (2021). Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження. НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА, (3), 60–70. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2021.3.7
  12. Hrynevych, L., Lynov , K., Shemelynets, I., & Riy, G. (2021). MODERNISATION OF THE EDUCATION MANAGEMENT SYSTEM IN KYIV UNDER THE CONDITIONS OF IMPLEMENTING SCHOOL AUTONOMY. The Modern Higher Education Review, (6), 129–146. Retrieved from
    https://edreview.kubg.edu.ua/index.php/edreview/article/view/122
  13. Линьов, К., Сабол, Д., Коцюба, А., & Мерзлякова О. (2022). Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження. Освітологічний дискурс, 36(1), 19–38. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.12
  14. Линьов, К., Мерзлякова, О., Сабол, Д., & Коцюба, А. (2022). Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти м. Києва. Освітологічний дискурс, 37(2), 55–74. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.24
  15. Линьов К.О., Мерзлякова О.Л., Сабол Д.М., Матвійчук О.Є. (2023) Соціально-психологічний клімату закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану. Неперервна професійна освіта: теорія та практика, 76 (3). с. 61-74.
  16. Линьов, К., Мерзлякова , О., & Сабол, Д. (2023). Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану. ОСВІТОЛОГІЯ, 12(12), 30–41. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2023.12.3
  17. Сабол Д. Діагностика етнознакової компетентності юнаків при сприйнятті фрагментів українського традиційного орнаменту // Технології розвитку інтелекту. Київ: Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, 2018. т. 2, № 10 (21), С. 135-153.
  18. Сабол Д. Зв’язок між асоціаціями власної особистості юнацтва та батьківщини /Communication between associations youth own personality and homeland // Вісникпіслядипломної освіти. Серія «Соціальні та поведінкові науки»: зб. наук. праць. Київ: Національна академія педагогічних наук України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2019. Вип. 9 (38). С. 91–106.
  19. Cabol D., L.Melenets, O.Tretyak, V. Shcherbyna, A.KulbediukResearch of the Level ofEmotional Intelligence of Preschool Teachers-Methodologists // Journal of Intellectual Disability Diagnosis and Treatment. 2020. Vol. 8 No.1. Р.76–86. ISSN: 2292-2598 (наукове видання, включене до наукометричної баз даних Scopus).
  20. Cabol D., DiatlenkoN., Gonchare-nko A., Smolnykova H., Kocherga O. Alacrity of preschool education teachers to work with children in inclusive groups // International Journal of Criminology and Sociology. 2021. № 10. Р. 139–148. ISSN: 1929-4409 (наукове видання, включене до наукометричної бази даних Scopus).
  21. Мерзлякова О., Сабол Д. КОДи життєстійкості. Психологічна робота з освітянами під час війни // Простір арт-терапії : збірник наукових праць. 2022. Вип. 1 (31). С.62-74.
  22. Кочерга О.В., Матвійчук О.Є. Модульна варіативна програма «Управління школою в умовах автономії» // Розвиток закладу загальної середньої освіти в умовах децентралізації:методичний посібник для викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / за заг. ред. А. В. Аносової. Київ: Центр інноваційної освіти “Про.Світ”, 2022. – С.30-36 // https://prosvitcenter.org/wp-content/uploads/2023/10/SHkola-prostir-bezpeky_NMK-2.pdf
  23. Матвійчук О.Є. Інформаційний супровід професійного зростання керівників закладів загальної середньої освіти // Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 24 листопада 2022 року) / Редколегія: І. М. Вітенко, Р. С. Брик, Н. Р. Бабовал, О. В. Городецька, О. І. Біла, Т. Г. Дідух. Тернопіль, 2022. С.140145 // https://drive.google.com/file/d/1FBYZTJaLIxFg5ZuZybFD3O4tH2P2ESkM/view
  24. Матвійчук О.Є., Міхно О.П. Бібліотечноінформаційний ресурс Педагогічного музею України //Українська культура : минуле, сучасне, шляхи розвитку.  Напрям культурологія. – 2023. –№ 45. – С. 51–59 // https://zbirnyky.rshu.edu.ua/index.php/ucpmk/issue/view/22