Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка
Меню
dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
Аналітика
Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану. Стаття є продовженням роботи науковців кафедри освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка щодо вивчення стану особистісної готовності до змін та особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників столичних шкіл. Під час дії воєнного стану автори провели повторні опитування респондентів з метою порівняти отримані результати за три роки та відслідкувати динаміку змін.
Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці: звіт за результатами аналітичного дослідження. Метою цього дослідження є вивчення позицій трьох ключових суб’єктів управління закладами загальної середньої освіти (ЗЗСО) — представників Департаменту освіти і науки м. Києва (Департамент), районних у м. Києві управлінь освіти (РУО) і керівників шкіл — щодо двох проблем. Першою проблемою є розширення обсягу академічної, фінансової, кадрової та організаційної автономії ЗЗСО відповідно до вимог нової редакції Закону України «Про освіту», ухваленої у 2017 р. Другою проблемою є переосмислення ролі і функцій РУО у контексті необхідності їх перетворення з органу управління ЗЗСО у сервісні центри, що надаватимуть школам певний набір послуг на засадах рівноправного партнерства.
Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. У статті розглядаються показники соціально-психологічного клімату в закладах загальної середньої освіти столиці в умовах військового стану на другому році війни. Авторами було проведено анкетування 420 освітян, співробітників 13 шкіл м. Києва. Проаналізовано емоційне ставлення педагогів до умов діяльності; психологічну атмосферу в колективі; командні налаштування тощо.
Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти м. Києва: результати аналітичного дослідження. У статті представлено результати аналітичного дослідження особистісної готовності до змін у керівників закладів загальної середньої освіти, проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні-листопаді 2021 року. Феномен психологічної готовності розглядається крізь визначення особистісних характеристик керівника школи та виявлення домінуючих психологічних чинників, які впливають на процес адаптації до змін.
Модернізація системи управління освітою у місті Києві в умовах запровадження автономії шкіл. Статтю присвячено проблемі ефективності функціонування системи управління освітою в місті Києві, виявленню проблем, пов’язаних із запровадженням автономії шкіл, а також пошуку шляхів трансформації цієї системи. У статті проаналізовано іноземний досвід побудови ефективних систем управління освітою на рівні окремої території.