dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

Проєкти

  • Проєкт “Освітній навігатор”
        “Освітній навігатор” ― проєкт Офісу доброчесності НАЗК, спрямований на трансформацію школи як інституції на засадах доброчесності, прозорості та відкритості. Проєкт передбачає розробку методичних рекомендації для керівників шкіл та їх пілотування у відібраних закладах освіти.
       Рекомендації охоплюватимуть різні аспекти, що стосуються діяльності закладів загальної середньої освіти: від протидії корупції до відкритості інформації та рівня цифровізації, від взаємодії учасників освітнього процесу до питань мотивації, лідерства, фінансування. Над створенням “Освітнього навігатора” щодо функціонування шкільного середовища на засадах прозорості та доброчесності працюють залучені експерти зі сфери освіти, в тому числі Костянтин Линьов, кандидат наук з державного управління, доцент; завідувач кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Проєкт реалізується в партнерстві з ГО Смарт Освіта.
  • Дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, ст. 24 «Освіта» (за участі викладача кафедри освітнього лідерства Аліни Трейтяк).
        Поширення інформації серед освітян та громадськості щодо Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта», шляхом проведення фокус-груп з різними цільовими групами: педагогами інклюзивних закладів освіти (початкова ланка), батьками дітей з особливими освітніми потребами, іншими батьками (які мають дітей молодшого шкільного віку), учнями початкової школи (однолітками яких є діти з особливими освітніми потребами, що навчаються в цій же школі), представниками громадських організацій та представниками управлінської ланки (керівники закладів освіти, представники управлінь освіти). Дослідження здійснювалося за підтримки Програми «Раннє дитинство» Фундацій Відкритого Суспільства та проводилося у п’яти регіонах України: Київ, Львів і Львівська область, Одеса і Одеська область, Сєвєродонецьк і Луганська область, Вінниця і Вінницька область. Для надання технічної допомоги у проведенні дослідження була запрошена Організація EENET (Enabling Education Network).
  • «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні». Реалізація за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) (за участі викладача кафедри освітнього лідерства Аліни Трейтяк).
       Протягом 2019-2020 років Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» проводив низку освітніх заходів для вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів початкових класів і батьків з питань створення безпечного освітнього середовища, що є важливим чинником для забезпечення якісної освіти та благополуччя дітей, у тому числі дітей з особливими потребами. Це особливо важливо для сімей і педагогів, які проживають у Донецькій і Луганській областях, і переживають наслідки збройного конфлікту. Метою проєкту є розроблення спільного бачення якості дошкільної освіти та посилення поінформованості щодо показників якісної дошкільної освіти у всіх зацікавлених сторін та розвиток спроможностей всіх зацікавлених сторін щодо забезпечення якості дошкільної освіти.