dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

Проєкти

  • Проєкт “Освітній навігатор”

Освітній навігатор” ― проєкт Офісу доброчесності НАЗК, спрямований на трансформацію школи як інституції на засадах доброчесності, прозорості та відкритості. Проєкт передбачає розробку методичних рекомендації для керівників шкіл та їх пілотування у відібраних закладах освіти. Посібник «Освітній навігатор» розроблено командою Офісу доброчесності НАЗК спільно із групою освітніх експертів, в тому числі Костянтином Линьовим, кандидатом наук з державного управління, доцентом; завідувачем кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI).
У 2025 році Міністерство освіти і науки України затвердило посібник для керівників шкіл «Освітній навігатор» (наказ МОН №734 від 15.05.2025 https://cutt.ly/hrnWoBcj).
У посібнику описаний алгоритм дій для директорів шкіл, що допоможе формувати діяльність закладу освіти на засадах доброчесності, прозорості та відкритості. Зокрема, за напрямами: освітнє лідерство, взаємодія з педагогами, підвищення прозорості управлінських процесів (прозоре фінансування, нарахування заробітних плат, залучення додаткових коштів), взаємодія учасників освітнього процесу (з батьками та учнями), формування культури академічної доброчесності тощо.
Впровадження методичних рекомендацій допоможе керівникам чітко, зрозуміло й доброчесно організувати внутрішні процеси у закладах загальної середньої освіти.
Посібник містить:

  • практичні рекомендації для керівників шкіл;
  • покрокові поради для прозорої організації внутрішніх процесів;
  • інструменти створення доброчесного та безпечного освітнього середовища;
  • механізми розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Ознайомитися та завантажити посібник можна за посиланням https://cutt.ly/nrnWgdUP.
Ці матеріали з «Освітнього навігатора» впроваджуються спільно з Державною службою якості освіти України та є доповненням до посібника «Абетка для директора».

  • Дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, ст. 24 «Освіта» (за участі викладача кафедри освітнього лідерства Аліни Трейтяк).
        Поширення інформації серед освітян та громадськості щодо Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта», шляхом проведення фокус-груп з різними цільовими групами: педагогами інклюзивних закладів освіти (початкова ланка), батьками дітей з особливими освітніми потребами, іншими батьками (які мають дітей молодшого шкільного віку), учнями початкової школи (однолітками яких є діти з особливими освітніми потребами, що навчаються в цій же школі), представниками громадських організацій та представниками управлінської ланки (керівники закладів освіти, представники управлінь освіти). Дослідження здійснювалося за підтримки Програми «Раннє дитинство» Фундацій Відкритого Суспільства та проводилося у п’яти регіонах України: Київ, Львів і Львівська область, Одеса і Одеська область, Сєвєродонецьк і Луганська область, Вінниця і Вінницька область. Для надання технічної допомоги у проведенні дослідження була запрошена Організація EENET (Enabling Education Network).
  • «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні». Реалізація за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) (за участі викладача кафедри освітнього лідерства Аліни Трейтяк).
       Протягом 2019-2020 років Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» проводив низку освітніх заходів для вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів початкових класів і батьків з питань створення безпечного освітнього середовища, що є важливим чинником для забезпечення якісної освіти та благополуччя дітей, у тому числі дітей з особливими потребами. Це особливо важливо для сімей і педагогів, які проживають у Донецькій і Луганській областях, і переживають наслідки збройного конфлікту. Метою проєкту є розроблення спільного бачення якості дошкільної освіти та посилення поінформованості щодо показників якісної дошкільної освіти у всіх зацікавлених сторін та розвиток спроможностей всіх зацікавлених сторін щодо забезпечення якості дошкільної освіти.