dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

17 листопада 2025 року Київський ліцей №157 став майданчиком для тренінгу, який провела Ірина Хома, викладачка кафедри освітнього лідерства. Тема заняття — «Травма-інформована педагогіка: форми та методи роботи в українських школах».

Такий підхід зосереджується на створенні безпечного, підтримуючого освітнього середовища, у якому вчитель розуміє, як пережита травма впливає на поведінку та навчання дитини, та застосовує стратегії, що сприяють її відновленню.

Під час тренінгу учасники:

  • опрацьовували механізм надання першої психологічної допомоги;
  • розглядали правило «кисневої маски»: щоб ефективно допомогти дитині або колезі, педагог спочатку має подбати про власну безпеку, стабільність та внутрішні ресурси;
  • ознайомилися з ключовими положеннями теорії прив’язаності;
  • обговорювали роль педагога в роботі з дитиною, що пережила травму: як будувати взаємодію, формувати прив’язаність, забезпечувати комфортний і безпечний простір, дотримуватися особистих кордонів.

Заняття допомогло педагогам глибше зрозуміти потреби дітей, чутливих до наслідків стресових подій, та отримати дієві практичні інструменти для роботи в шкільному середовищі.