17 листопада 2025 року Київський ліцей №157 став майданчиком для тренінгу, який провела Ірина Хома, викладачка кафедри освітнього лідерства. Тема заняття — «Травма-інформована педагогіка: форми та методи роботи в українських школах».
Такий підхід зосереджується на створенні безпечного, підтримуючого освітнього середовища, у якому вчитель розуміє, як пережита травма впливає на поведінку та навчання дитини, та застосовує стратегії, що сприяють її відновленню.
Під час тренінгу учасники:
- опрацьовували механізм надання першої психологічної допомоги;
- розглядали правило «кисневої маски»: щоб ефективно допомогти дитині або колезі, педагог спочатку має подбати про власну безпеку, стабільність та внутрішні ресурси;
- ознайомилися з ключовими положеннями теорії прив’язаності;
- обговорювали роль педагога в роботі з дитиною, що пережила травму: як будувати взаємодію, формувати прив’язаність, забезпечувати комфортний і безпечний простір, дотримуватися особистих кордонів.
Заняття допомогло педагогам глибше зрозуміти потреби дітей, чутливих до наслідків стресових подій, та отримати дієві практичні інструменти для роботи в шкільному середовищі.


Кафедра освітнього лідерства 





