dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

Про кафедру

Діяльність кафедри

Кафедра здійснює фахове удосконалення, підвищує кваліфікацію і забезпечує розвиток загальних компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти та позашкільної освіти.

 

Робота кафедри спрямована на:

  • дослідження актуальних проблем теорії та практики управління закладом освіти;
  • забезпечення підвищення кваліфікації керівників закладів освіти як управлінців на засадах парадигми лідерства;
  • популяризацію лідерської парадигми управління закладом освіти;
  • підтримку керівників закладів освіти щодо впровадження освітніх інновацій;
  • організацію науково-практичних конференцій і семінарів;
  • проведення тренінгів з розвитку фахових та інших компетентностей;
  • розроблення власних програм на основі типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»;
  • розроблення сучасних навчально-методичних матеріалів та їх апробацію задля забезпечення освітнього процесу;
  • забезпечення психолого-педагогічного супроводу працівників закладів освіти.

Працівники кафедри консультують з таких питань:

  • освітня політика та законодавство у сфері освіти України;
  • тренди розвитку освіти;
  • лідерство у закладі освіти;
  • розробка та реалізація стратегії розвитку закладу освіти;
  • удосконалення технологій управління закладом освіти;
  • забезпечення управління якістю освітньої діяльності;
  • розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • забезпечення власного безперервного професійного та особистісного розвитку освітянина;
  • критичне осмислення усталених практик освітньої діяльності та шляхи їх трансформації;
  • організація інклюзивного навчання у закладі освіти, законодавчі аспекти;
  • психологічний супровід всіх учасників освітнього процесу;
  • забезпечення професійної взаємодії та позитивного мікроклімату колективу закладу освіти;
  • проблеми щодо ідентифікації особистості та формування етнічної свідомості.