dsc04680
7001
3700
3420
12345
фоо, головна
Без назви-1
previous arrow
next arrow

Інформаційний дайджест

1.Реалізація державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»: монографія [Електронний ресурс] / за ред. С. Л. Лондара ; ДНУ «Інститут освітньої аналітики». Київ, 2019. 193 с.
https://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/monograph_2019_fin.pdf

Монографія є результатом наукових досліджень ДНУ «Інститут освітньої аналітики», що висвітлюють різні аспекти імплементації засад Нової української школи. Авторами дослідження розглядались ряд актуальних питань, серед яких: нормативно-правове поле реалізації Концепції НУШ; ризикогенні чинники впровадження НУШ; розвиток системи підготовки вчителів для НУШ; моделі освітніх індикаторів як складова інструментарію оцінювання результативності реформи; теоретикометодологічні засади формування системи фінансування шкільної освіти, сучасні методи оцінки ефективності бюджетних видатків у цій сфері.


2. Управління загальноосвітніми навчальними закладами як активними системами: монографія / Л. Калініна, В. Мелешко, І. Осадчий [та ін.] ; за наук. ред. Л. Калініної ; Ін-т педагогіки НАПН України. Київ : Пед. думка, 2018. 224 с.
https://core.ac.uk/download/pdf/162002528.pdf

У монографії представлено розв’язання наукової задачі обґрунтування теоретико-концептуальних засад державно-громадського управління закладами освіти як активними соціально-педагогічними системами в інформаційному суспільстві; подано методології побудови, модернізації та впровадження системи державно-громадського управління закладами освіти та її активного — складника комплексного механізму управління; специфіку управлінської діяльності.


3. Нові підходи до управління освітнім закладом в умовах реформування освіти: метод. посіб. для кер. закл. заг. серед. освіти / уклад.: Л. М. Михайлова, Л. М. Савенко, В. С. Стасюк; Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. – Харків: «Друкарня Мадрид», 2018. – 98 с.
https://znayshov.com/News/Details/navchalno-metodychni_posibnyky_dlia_pedahohichnykh_pratsivnykiv/1

У посібнику висвітлені основні напрями діяльності керівників закладів загальної середньої освіти на шляху реалізації завдань реформування освітньої галузі; представлені законодавчі та нормативно-правові акти щодо діяльності освітніх округів, опорних закладів і філій; надані рекомендації щодо стратегічного планування розвитку освітнього простору, ефективного управління освітньою системою в об’єднаних громадах на основі Концепції «Нова українська школа»


4. Управління закладом освіти: підруч. для здобувачів другого рівня вищ. освіти пед. ун-тів / С. Г. Немченко, В. В. Крижко, О. С. Боднар [та ін.] ; за ред.: В. В. Крижка, О. С. Бондар ; Бердян. держ. пед. ун-т. – 2-ге вид. переробл. і допов. – Бердянськ : БДПУ, 2022. – 506 с.
http://eprints.zu.edu.ua/34103/1/…

У підручнику розкрито теоретичні основи та методи побудови організаційних структур управління закладом освіти, планування освітнього процесу, формування структури колективу, мотивації педагогічної праці, контролю за результатами педагогічної діяльності, впровадження інновацій, професійної культури та її складових керівника закладу освіти..


5. Від керівника до лідера: практичні поради для директорів шкіл та керівників відділів. К.: Про.Світ. 2020
https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/01/…

У підручнику розкрито теоретичні основи та методи побудови організаційних структур управління закладом освіти, планування освітнього процесу, формування структури колективу, мотивації педагогічної праці, контролю за результатами педагогічної діяльності, впровадження інновацій, професійної культури та її складових керівника закладу освіти.